BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, October 7, 2011

Dalam Kenangan.

Post yg bawah ni post yg last aku ngan mak aku. time aku tulis post yg last tu mak aku ada sebelah aku. time tu kat hospital.Tapi malam ni, mak aku xdk. Dia dh p tinggai aku wat selama-lamanya. Dia p dlm saat aku masih perlukan dia. :( Sekarang baru aku paham betapa seksanya hidop tanpa mak. sblm ni aku hanya tau simpati kt kawan-kawan yg dh xdk mak. tp aku xtaw perasaan sebenaq depa. Bila jadi kat aku, baru aku dapat rasa betapa sukarnya. Sangat2 sukar. Menitih ayaq mata nih. aku terlalu rapat ngan mak. mana2 ja mesti ada mak. tanpa mak aku rasa x lengkap. Sampai aku xpandai bedikari.terlalu bergantung pada mak. Tambah pula aku skrg dh xdok hostel. 24jam kt umah. bgn pagi2 mak gerak, mak letak sarapan kt depan pintu sebelum aku p mktb, kadang2 xsempat nk makan..mak suap aku sambil aku dok bersiap,p maktab mak bukak pintu, balik2 kelas teruih balik umah..sampai2 umah ja mesti aku cari mak. kuaq shoping ngan mak. kadang2 dok fb ngan bf pon mak aku tetap ada kt sebelah aku. yg paling terok skli,aku tidoq pon ngan mak. abah aku tidoq ataih katil. aku ngan mak tidoq kt bawah.. Bila tiba-tiba hilang mcm ni, aku jd mcm gila. separuh gila dibuatnya. 13 SEPTEMBER 2011 bersamaan 15 SYAWAL memang jd kenangan yg dasyat punya. tiap kali raya nti, mmg kenangan sgt2.. Mmg ni merupakan tahun yg paling dasyat dlm hidop aku yg terpaksa aku tempuhi .
aku rindu makkkkkkkkkkkkkkkkk..

0 comments: